Otodrome'nun ana girişi MontmelóFormula 1'in İspanyol Grand Prix'sinin bu hafta sonu evi, Padok veya kutu alanına gidenler için özeldir. Yanlarda, ilk ve son eğrilere doğru, erişimler yayadır, ancak hava koridorlarından girerken, seyircilerin büyük kısmı Katalan kompleksinin arkasına girer.
Bu güzergah sirkinin yıldızları olan pilotlar, kendi ekiplerinin minibüslerine girerken, Formula 2 ve 3'teki adamlar kişisel araçları öndeki bir sektörde bırakıp yürüyüşe giriyorlar. Özel konukların yanı sıra. Renga gömleği ve çok büyük bir açık ve beyaz bayrak ile şüphesiz bir Arjantin'i geçti. Yaklaşık 50 metre sonra, birçoğunun arkasından geçtiğini fark etti. Aynı yer yürüyordu mu Robert LewandowskiRed Bull tarafından çok gülümseyen Barcelona'nın Polonyalı forvet oyuncusu ve İspanyol basınının gerektirmesine rağmen orada kaldı.
Arjantinli görünüm Franco Colapinto'ya konuldu. Icola ve Monako'da olduğu gibi, bayraklar, Arjantinli gömlekler ve tüm İspanyol standlarına dağılmış her türlü ulusal kulüp dolu. Organizatörler, hafta sonu boyunca işgal edilen 2024'ün 298.000 lokasyonunun tekrarlanacağını tahmin ediyor.
Sabah, Pilotun Cuma günkü koşullardan kaynaklanan rahatsızlığı, vatandaşlara enfekte olmuştu. “Her şeye rağmen geldik,” en çok Arjantinler arasında yanıt verilen yanıttı. Ancak çok erken, trafik ışığı aydınlatılır aydınlanmaz Franco göreviyle başlamıştı. Cuma günü acı çekenleri iyileştirmek için onun ve Alpine'nin arzusunu kanıtlayan Katalan pistine ilk giden oldu.
Yarışa bağlı olarak orta kauçuktan yararlandı ve yumuşak ile hızlandı. Ve kayıp arazinin bir kısmını neredeyse mekanik rahatsızlıklardan geçmeyen bir parti ile kurtarmaya çalıştı. Bu yüzden Cumartesi günü öğlen en çok dönen pilottu.
Aslında, sadece 20 dakikalık aktivite, çoğu pilot çıktı. Colapinto, ızgara aynı bileşikle (Hamilton ve Lawson hariç) tüm otomotiv parkı ile yeniden düzenlenene kadar 13. sırada yer aldı ve 17. sırada Esteban Ocon, Alexander Albon ve Oliver Bearman'ın önünde sona erdi.
Devam et, yine McLaren yenilmezdi, Piestri kafasında ve Norris, yarım saniyeden biraz fazla. Sonra Leclerc, Russell ve Verstappen.
Sınıflandırma için, Camapint'in yüzü düz bir şekilde değişti. Ve Arjantinlerin deki. Alpin son makalede döndükten sonra yanılsama vardı. Pilar'ın pilotu Pierre Gasly'nin kayıtlarına, ortağı ve ana referansına çok yakındı.
Franco Colapinto, arabası başarısız olana kadar Cumartesi günü bir Cumartesi geçirdi. Fotoğraf: Efe
Ve böylece zamanlanmış parti başladı. Fantastik bir dönüşte, İkinci sınıflandırmaya girmek için her şey verildi. Colapint yeni yumuşak lastikler kullanmıştı.
Ve ilk çeyrek için, son çıkışta, pilotlar hızlanmak için bir araya geldiğinde, Franco pisti açmak için öne park etti. Ve yine orada. Colapinto alpini hareket ettiremedi. Hala tepkisizdim.
Yapacak başka bir şey yoktu. Kutudan sipariş her şeyi dışarı çıkarmaktı. Ayrıca “dönüşü açmak” için de zaman yoktu. Ve Arjantinli öfkeyle arabadan çıktı ve eldiveni arabanın sağ arka tekerleğine vurdu. Dövüş için olduğunu bilmenin öfkesini indirmek.
Cabizbajo, Franco ne olduğunu kısa bir şekilde açıkladı: “İyi bir ritimle geldik, biraz üzgündüm.” Ve tartıştı: “Kutu veya debriyaj sorundu. Araba sizi savaşmadan ayrıldığında utanç verici.”
Arjantinli pilot, sınıflandırmanın sürdüğü küçüklerde alpin performansı üzerine: “İyileştik, araba ile ilgili bir sorun için kaybetmek üzücü.”
Devam edin, McLaren tüm hafta sonu alanıyla yenilmez kaldı ve takım arkadaşları arasındaki kavgada kutup pozisyonu mücadelesini kapattı. Ve Katalan asfaltla ilgili tüm resmi partiler sırasında sürdürdükleri o bilezikte Oscar Piastri, aralarında canlı bir sonuçla en iyi zamanla kaldı.
Alpine için, Sekizinci Luga'da Gasly ile Son GülümsemeR. Kutularda Renault CEO'sunun dikkatli bir gözünü olan takımı heyecanlandıran bir pozisyon, Colapinto'nun “hayranı” olan Luca de Meo.
Pazar başka bir gün olacak. Arjantinli otomobilin taramasının ne olduğunu görmek zorundayız. Takımla üçüncü yarışmasında yine Franco için karmaşık bir görev olan ilerlemeye elverişli olmayan bir parça. Takım yöneticisi Flavio Briatore'a göre, “Arjantin için ilk yarış.” Tüm gerilim, Katalan Pazarından öğlene kadar yatırıldı.
Çeyrekte iyi zamanlarla geldiğinde arabası onu yaya olarak bıraktıktan sonra Colapint'in öfkesi.
Bu güzergah sirkinin yıldızları olan pilotlar, kendi ekiplerinin minibüslerine girerken, Formula 2 ve 3'teki adamlar kişisel araçları öndeki bir sektörde bırakıp yürüyüşe giriyorlar. Özel konukların yanı sıra. Renga gömleği ve çok büyük bir açık ve beyaz bayrak ile şüphesiz bir Arjantin'i geçti. Yaklaşık 50 metre sonra, birçoğunun arkasından geçtiğini fark etti. Aynı yer yürüyordu mu Robert LewandowskiRed Bull tarafından çok gülümseyen Barcelona'nın Polonyalı forvet oyuncusu ve İspanyol basınının gerektirmesine rağmen orada kaldı.
Arjantinli görünüm Franco Colapinto'ya konuldu. Icola ve Monako'da olduğu gibi, bayraklar, Arjantinli gömlekler ve tüm İspanyol standlarına dağılmış her türlü ulusal kulüp dolu. Organizatörler, hafta sonu boyunca işgal edilen 2024'ün 298.000 lokasyonunun tekrarlanacağını tahmin ediyor.
Sabah, Pilotun Cuma günkü koşullardan kaynaklanan rahatsızlığı, vatandaşlara enfekte olmuştu. “Her şeye rağmen geldik,” en çok Arjantinler arasında yanıt verilen yanıttı. Ancak çok erken, trafik ışığı aydınlatılır aydınlanmaz Franco göreviyle başlamıştı. Cuma günü acı çekenleri iyileştirmek için onun ve Alpine'nin arzusunu kanıtlayan Katalan pistine ilk giden oldu.
Yarışa bağlı olarak orta kauçuktan yararlandı ve yumuşak ile hızlandı. Ve kayıp arazinin bir kısmını neredeyse mekanik rahatsızlıklardan geçmeyen bir parti ile kurtarmaya çalıştı. Bu yüzden Cumartesi günü öğlen en çok dönen pilottu.
Aslında, sadece 20 dakikalık aktivite, çoğu pilot çıktı. Colapinto, ızgara aynı bileşikle (Hamilton ve Lawson hariç) tüm otomotiv parkı ile yeniden düzenlenene kadar 13. sırada yer aldı ve 17. sırada Esteban Ocon, Alexander Albon ve Oliver Bearman'ın önünde sona erdi.
Devam et, yine McLaren yenilmezdi, Piestri kafasında ve Norris, yarım saniyeden biraz fazla. Sonra Leclerc, Russell ve Verstappen.
Sınıflandırma için, Camapint'in yüzü düz bir şekilde değişti. Ve Arjantinlerin deki. Alpin son makalede döndükten sonra yanılsama vardı. Pilar'ın pilotu Pierre Gasly'nin kayıtlarına, ortağı ve ana referansına çok yakındı.
Franco Colapinto, arabası başarısız olana kadar Cumartesi günü bir Cumartesi geçirdi. Fotoğraf: Efe
Ve böylece zamanlanmış parti başladı. Fantastik bir dönüşte, İkinci sınıflandırmaya girmek için her şey verildi. Colapint yeni yumuşak lastikler kullanmıştı.
Ve ilk çeyrek için, son çıkışta, pilotlar hızlanmak için bir araya geldiğinde, Franco pisti açmak için öne park etti. Ve yine orada. Colapinto alpini hareket ettiremedi. Hala tepkisizdim.
Radyo çağrısı, istişareler, belirsizlik. Ferrari ile Lewis Hamilton da dahil olmak üzere, arkasında olanların ayrılabilmesi için bir hareket ve orada kalmak için pistte sadece birkaç metre ilerleyebilir.Kutuları ve frenleri alır almaz, çöküş, anti -stall ve karartma değişikliğindeki başarısızlık fark edilir.
Bu #Alpine Mekanik bir kabus. pic.twitter.com/pdktlb7rna
– Diego Alonso (@Diegoalonsoof1) 31 Mayıs 2025
Yapacak başka bir şey yoktu. Kutudan sipariş her şeyi dışarı çıkarmaktı. Ayrıca “dönüşü açmak” için de zaman yoktu. Ve Arjantinli öfkeyle arabadan çıktı ve eldiveni arabanın sağ arka tekerleğine vurdu. Dövüş için olduğunu bilmenin öfkesini indirmek.
Colapinto (19 °) ile birlikte Nico Hulkenberg sınıflandırması, Esteban Ocon, Carlos Sainz ve Yuki Tsunoda'dan marjinalleştirildi.![]()
#Spanishgp | Tüm mevsimi #F1 ile #Disneyplus Prim pic.twitter.com/orgrwos4ti![]()
– SportsCenter (@sc_espn) 31 Mayıs 2025
Cabizbajo, Franco ne olduğunu kısa bir şekilde açıkladı: “İyi bir ritimle geldik, biraz üzgündüm.” Ve tartıştı: “Kutu veya debriyaj sorundu. Araba sizi savaşmadan ayrıldığında utanç verici.”
Arjantinli pilot, sınıflandırmanın sürdüğü küçüklerde alpin performansı üzerine: “İyileştik, araba ile ilgili bir sorun için kaybetmek üzücü.”
Eliminasyona rağmen, en azından Franco'nun takımla birlikte aracın sahip olduğu olasılıklar içinde arabanın iyi yolunu bulduğunu bilmenin yanılsaması var. Elbette, Güvenilirlik şimdi soruda. Cuma günkü eğitimden sonra yanma motoru ve egzoz sistemi ile aracının zaten acı çektiği unsurların değişmesini bilmek. Qualy'deki rahatsızlıkların teşhisini beklememiz gerekecek. Herhangi bir değişiklik ve ceza, bir pozisyonu ve uzun süredir olağanüstü geciktirmenizi sağlayacaktır. Her şeyi yarıştaki performansa bahis ederek çok şey değişmeyecek.“Yarın uzun bir yarış ve fırsatlar var” Franco Colapinto'nun kazanan zihniyeti, bu Cumartesi arabasıyla ilgili sorundan sonra Pazar günü aksiyonu zaten düşünüyor.
#Spanishgp | Tüm mevsimi #F1 ile #Disneyplus Prim pic.twitter.com/7zhat4mrtv![]()
– SportsCenter (@sc_espn) 31 Mayıs 2025
Devam edin, McLaren tüm hafta sonu alanıyla yenilmez kaldı ve takım arkadaşları arasındaki kavgada kutup pozisyonu mücadelesini kapattı. Ve Katalan asfaltla ilgili tüm resmi partiler sırasında sürdürdükleri o bilezikte Oscar Piastri, aralarında canlı bir sonuçla en iyi zamanla kaldı.
Tandem Piastri-Norris'in arkasında, herkes sadece üçüncü sırada savaşıyor gibi görünüyor. Ve Max Verstappen (Red Bull), George Russell (Mercedes) ve Lewis Hamilton (Ferrari) ortaya çıktı.Alkışlar, alkışlar: İspanya'da Piestri Pole Madness.
#Spanishgp | Tüm mevsimi #F1 ile #Disneyplus Prim pic.twitter.com/j0fsstciiij![]()
– SportsCenter (@sc_espn) 31 Mayıs 2025
Alpine için, Sekizinci Luga'da Gasly ile Son GülümsemeR. Kutularda Renault CEO'sunun dikkatli bir gözünü olan takımı heyecanlandıran bir pozisyon, Colapinto'nun “hayranı” olan Luca de Meo.
Pazar başka bir gün olacak. Arjantinli otomobilin taramasının ne olduğunu görmek zorundayız. Takımla üçüncü yarışmasında yine Franco için karmaşık bir görev olan ilerlemeye elverişli olmayan bir parça. Takım yöneticisi Flavio Briatore'a göre, “Arjantin için ilk yarış.” Tüm gerilim, Katalan Pazarından öğlene kadar yatırıldı.
