Geçen ayki prömiyeri, “F1: Film “ tarafından üretilen en popüler film filmi oldu Elma Ve Brad Pitt'in oynadığı filmin yarattığı etki o kadar çok şeydi ki Steve Jobs tarafından yaratılan teknolojik dev, toplumunu en yüksek dünya motoru yarışı kategorisiyle büyütmeye çalışıyor ve TV'nin 2026'dan kariyer ve ABD topraklarındaki hızın hız sirkine bağlı olan her şeyi tutma haklarını tutma mücadelesi.
Formula 1 şu anda Amerika Birleşik Devletleri'nde, dünyanın çoğunda olduğu gibi Disney platformları aracılığıyla yayınlanmaktadır. Bununla birlikte, sözleşme bu 2025'in sonunda ve Silikon Vadisi ofislerinden, ne Lerdos ne de tembel olarak sona eriyor.
Tarihsel olarak maksimum alıcı halkın çoğunluğu Avrupa'da yoğunlaşırken, son yıllarda popülaritesi küresel olarak genişledi ve özellikle Kuzey Amerika'da NASCAR ve IndyCar'ın tutkusunun egemen olduğu güçlü zemin, iş ve zarafetle hakimdir. “Hayatta kalmak için sürüş”2018'de prömiyeri olan ve zaten yedi mevsimi olan Netflix tarafından üretilen başarılı seri.
Bunun bir kanıtı şu ki “F1: Film” ABD pazarında 55 milyon dolar toplandı ve Apple Production'ın en yüksek hasılat galası oldu. Ortaya çıktığı gibi bu ticari başarı tarafından itildi İş İçeridenTim Cook'u yöneten şirket, 2026'dan yarışları iletmeye başlamak için yılda 150 milyon dolar teklif verecekti.
Şu anda Apple TV, tüm tarafların tüm taraflarının iletim haklarına sahiptir. Büyük Futbol Ligi -Tur platformu MLS Sezon Geçişi– ve Ligler Kupasıbu para ile geliştirilen bir iş Lionel Messi. Ayrıca, MLB ile haftalık gönderim için bir anlaşması var. Cuma Gecesi Beyzbol. Ancak, Formül 1 Şebekesine göre, şirketin en büyük spor yatırımı anlamına gelir.
ESPN, 2018'de sözleşmesi yılda yaklaşık 4 milyon dolar olan NBC zincirinin haklarını tuttuktan sonra Amerika Birleşik Devletleri'nde Formula 1'i aktarıyor. O zamanlar Disney'in spor sinyali bir kuruş ödemeden kategoriyi kabul etti. Ancak her şey 2020'den itibaren değişti, Drive'ın hayatta kalma patlaması. O andan itibaren sezon başına 5 milyon dolar ödemeye başladı ve 2023'te yılda 75 ila 90 milyon arasında yeni bir sözleşme imzaladı.
Şimdi, Liberty Media – kontrol eden şirket Formül 1– Çok daha sulu bir anlaşma arayın: yılda 150 ila 180 milyon dolar arasında. Sorun, ABD pazarının bazı plato belirtileri göstermesi. 2022'de ESPN yarış başına ortalama 1,2 milyon izleyici; 2023'te 1.1 milyona düştü ve bu yıl 1.2 milyona döndü. Filmin son prömiyerinin, özellikle birçok yarışın sabah veya erken gibi Amerikan halkı için karmaşık programlarda yayınlandığını göz önünde bulundurarak ilgiyi yeniden etkinleştirmeyi başarıp yönetmediğini görmek gerekecektir.
Latin Amerika'da iletim hakları Disney ve Fox Sports'un elindedir. Mickey Mouse sinyali, tüm İspanyolca konuşan bölge için canlı yarışları premium sinyali aracılığıyla iletir ve 18 GP televizyonu bugün İspanyol medya holding medipro'nun elinde olan sinyalle paylaşır.
Formula 1 şu anda Amerika Birleşik Devletleri'nde, dünyanın çoğunda olduğu gibi Disney platformları aracılığıyla yayınlanmaktadır. Bununla birlikte, sözleşme bu 2025'in sonunda ve Silikon Vadisi ofislerinden, ne Lerdos ne de tembel olarak sona eriyor.
Tarihsel olarak maksimum alıcı halkın çoğunluğu Avrupa'da yoğunlaşırken, son yıllarda popülaritesi küresel olarak genişledi ve özellikle Kuzey Amerika'da NASCAR ve IndyCar'ın tutkusunun egemen olduğu güçlü zemin, iş ve zarafetle hakimdir. “Hayatta kalmak için sürüş”2018'de prömiyeri olan ve zaten yedi mevsimi olan Netflix tarafından üretilen başarılı seri.
Bunun bir kanıtı şu ki “F1: Film” ABD pazarında 55 milyon dolar toplandı ve Apple Production'ın en yüksek hasılat galası oldu. Ortaya çıktığı gibi bu ticari başarı tarafından itildi İş İçeridenTim Cook'u yöneten şirket, 2026'dan yarışları iletmeye başlamak için yılda 150 milyon dolar teklif verecekti.
Şu anda Apple TV, tüm tarafların tüm taraflarının iletim haklarına sahiptir. Büyük Futbol Ligi -Tur platformu MLS Sezon Geçişi– ve Ligler Kupasıbu para ile geliştirilen bir iş Lionel Messi. Ayrıca, MLB ile haftalık gönderim için bir anlaşması var. Cuma Gecesi Beyzbol. Ancak, Formül 1 Şebekesine göre, şirketin en büyük spor yatırımı anlamına gelir.
ESPN, 2018'de sözleşmesi yılda yaklaşık 4 milyon dolar olan NBC zincirinin haklarını tuttuktan sonra Amerika Birleşik Devletleri'nde Formula 1'i aktarıyor. O zamanlar Disney'in spor sinyali bir kuruş ödemeden kategoriyi kabul etti. Ancak her şey 2020'den itibaren değişti, Drive'ın hayatta kalma patlaması. O andan itibaren sezon başına 5 milyon dolar ödemeye başladı ve 2023'te yılda 75 ila 90 milyon arasında yeni bir sözleşme imzaladı.
Şimdi, Liberty Media – kontrol eden şirket Formül 1– Çok daha sulu bir anlaşma arayın: yılda 150 ila 180 milyon dolar arasında. Sorun, ABD pazarının bazı plato belirtileri göstermesi. 2022'de ESPN yarış başına ortalama 1,2 milyon izleyici; 2023'te 1.1 milyona düştü ve bu yıl 1.2 milyona döndü. Filmin son prömiyerinin, özellikle birçok yarışın sabah veya erken gibi Amerikan halkı için karmaşık programlarda yayınlandığını göz önünde bulundurarak ilgiyi yeniden etkinleştirmeyi başarıp yönetmediğini görmek gerekecektir.
Latin Amerika'da iletim hakları Disney ve Fox Sports'un elindedir. Mickey Mouse sinyali, tüm İspanyolca konuşan bölge için canlı yarışları premium sinyali aracılığıyla iletir ve 18 GP televizyonu bugün İspanyol medya holding medipro'nun elinde olan sinyalle paylaşır.