PIX Şimdi öğleden sonra baskısı 12-10-24
PIX Şimdi öğleden sonra baskısı 12-10-24
07:47
General Motors, robotaksi işinden uzaklaşacağını ve para kaybeden Cruise otonom araç bölümünü finanse etmeyi bırakacağını söyledi.
Salı günü yayınlanan bir basın açıklamasına ve GM Başkanı ve CEO'su Mary Barra'nın da dahil olduğu sonraki konferans görüşmesine göre, Detroit otomobil üreticisi bunun yerine sürücülerin ellerini direksiyondan çekmesine olanak tanıyan Super Cruise gibi kısmen otomatikleştirilmiş sürücü destek sistemlerinin geliştirilmesine odaklanacak. teker.
GM, “giderek rekabetçi hale gelen robotaksi pazarının yanı sıra işi ölçeklendirmek için gerekli olan önemli miktarda zaman ve kaynaklar göz önüne alındığında” robotaksiden çıkacağını söyledi.
San Francisco'da Cruise sürücüsüz taksi
KPIX
Şirket, sürücülere yardımcı olacak gelişmiş sistemler üzerinde çalışmak üzere Cruise'un teknik ekibini kendi ekibiyle birleştireceğini söyledi.
Cruise CEO'su Marc Whitten Haberler'e “Cruise Yönetim Kurulu ve Cruise liderlik ekibi sonraki adımlarda GM ile yakın işbirliği içinde çalışıyor” dedi.
GM 2016 yılında San Francisco merkezli start-up Cruise Automation'ı satın aldı karlı bir robotaksi filosu geliştirme umuduyla en az 1 milyar dolar. O zamanlar Cruise Automation, Google ile birlikte Kaliforniya eyaletinden arabaları test etme iznine sahip birkaç şirket arasında.
Yıllar geçtikçe GM, yan kuruluşa milyarlarca dolar yatırım yaptı ve sonunda şirketin %90'ını yatırımcılardan satın aldı.
GM, Cruise'un 2025 yılına kadar yıllık 1 milyar dolar gelir elde etme planlarını bile duyurdu ancak otonom Chevrolet Bolt'larından birinin ardından şirkete yapılan harcamaları azalttı. 2023'te San Francisco caddesinde başka bir aracın çarptığı bir yayayı sürükledi.
Kaliforniya Kamu Hizmetleri Komisyonu, şirketin kazanın ayrıntılarını gizlediğini ve Cruise'un sürücüsüz test iznini askıya aldığını iddia etti. Kısa bir süre sonra Cruise ülke çapında tüm sürücüsüz arabalarını yollardan çekti.
Olay Şirkete yönelik yaygın eleştirilere yol açtı ve otonom araçları. Cruise, şirketin düşmesine neden olan bir dizi çarpışma nedeniyle zaten ateş altındaydı. 2023 yazında faaliyet gösteren robotaksi filosunu kesti.
Sorunlar liderliğinin tasfiyesini tetikledi – İşten çıkarmalara ek olarak işgücünün yaklaşık dörtte birini işten çıkardı.
Şirket bu yılın Ocak ayında Soruşturmayı sonuçlandırmak için 75.000 dolar ödemeyi teklif etti Kaliforniya eyaleti düzenleyicileri tarafından Cruise'un Çarpışmaya ilişkin ayrıntıların açıklanmaması.
Sorunlarına rağmen Cruise hala yaşayabilirliğine dönmeye çalışıyordu. Haziran ayında General Motors, Xbox video oyun konsolunun arkasındaki kilit mühendislerden biri olan Marc Whitten'ı seçti. bölümün yeni genel müdürü olarak. Ağustos ayında Cruise robotaksisini duyurdu çok yıllı bir ortaklığın parçası olarak 2025'te Uber'in araç çağırma hizmetine katılacak Bir zamanlar yolcular için rekabet etmeye hazır görünen iki şirketi bir araya getiriyoruz.
Ancak daha yeni Cruise gelişmeleri GM için maliyetli oldu. Eylül ayında, Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi yetkilileri, bölümün 1,5 milyon dolar ceza ödeyecek rıza emrinin bir parçası olarak. Geçen ay Cruise 500.000 dolar ek para cezasına razı oldu San Francisco'daki yaya kazasının ardından sahte rapor sunduğunu itiraf ettikten sonra.
ABD'nin Kaliforniya Kuzey Bölgesi Başsavcılığı'ndan yapılan açıklamaya göre, San Francisco merkezli şirket, Cruise'un sorumluluğu kabul ettiği ve kabul ettiği ertelenmiş bir kovuşturma anlaşması imzaladı.
ABD Başsavcılığı Ceza Dairesi Başkanı Martha Boersch, yaptığı açıklamada, “Yollarımızı ve yaya geçitlerimizi paylaşmak isteyen sürücüsüz araçlara sahip şirketlerin, düzenleyici kurumlara verdikleri raporlarda tamamen dürüst olmaları gerekiyor” dedi.
Haberler'den daha fazlası
PIX Şimdi öğleden sonra baskısı 12-10-24
07:47
General Motors, robotaksi işinden uzaklaşacağını ve para kaybeden Cruise otonom araç bölümünü finanse etmeyi bırakacağını söyledi.
Salı günü yayınlanan bir basın açıklamasına ve GM Başkanı ve CEO'su Mary Barra'nın da dahil olduğu sonraki konferans görüşmesine göre, Detroit otomobil üreticisi bunun yerine sürücülerin ellerini direksiyondan çekmesine olanak tanıyan Super Cruise gibi kısmen otomatikleştirilmiş sürücü destek sistemlerinin geliştirilmesine odaklanacak. teker.
GM, “giderek rekabetçi hale gelen robotaksi pazarının yanı sıra işi ölçeklendirmek için gerekli olan önemli miktarda zaman ve kaynaklar göz önüne alındığında” robotaksiden çıkacağını söyledi.
San Francisco'da Cruise sürücüsüz taksi
KPIX
Şirket, sürücülere yardımcı olacak gelişmiş sistemler üzerinde çalışmak üzere Cruise'un teknik ekibini kendi ekibiyle birleştireceğini söyledi.
Cruise CEO'su Marc Whitten Haberler'e “Cruise Yönetim Kurulu ve Cruise liderlik ekibi sonraki adımlarda GM ile yakın işbirliği içinde çalışıyor” dedi.
GM 2016 yılında San Francisco merkezli start-up Cruise Automation'ı satın aldı karlı bir robotaksi filosu geliştirme umuduyla en az 1 milyar dolar. O zamanlar Cruise Automation, Google ile birlikte Kaliforniya eyaletinden arabaları test etme iznine sahip birkaç şirket arasında.
Yıllar geçtikçe GM, yan kuruluşa milyarlarca dolar yatırım yaptı ve sonunda şirketin %90'ını yatırımcılardan satın aldı.
GM, Cruise'un 2025 yılına kadar yıllık 1 milyar dolar gelir elde etme planlarını bile duyurdu ancak otonom Chevrolet Bolt'larından birinin ardından şirkete yapılan harcamaları azalttı. 2023'te San Francisco caddesinde başka bir aracın çarptığı bir yayayı sürükledi.
Kaliforniya Kamu Hizmetleri Komisyonu, şirketin kazanın ayrıntılarını gizlediğini ve Cruise'un sürücüsüz test iznini askıya aldığını iddia etti. Kısa bir süre sonra Cruise ülke çapında tüm sürücüsüz arabalarını yollardan çekti.
Olay Şirkete yönelik yaygın eleştirilere yol açtı ve otonom araçları. Cruise, şirketin düşmesine neden olan bir dizi çarpışma nedeniyle zaten ateş altındaydı. 2023 yazında faaliyet gösteren robotaksi filosunu kesti.
Sorunlar liderliğinin tasfiyesini tetikledi – İşten çıkarmalara ek olarak işgücünün yaklaşık dörtte birini işten çıkardı.
Şirket bu yılın Ocak ayında Soruşturmayı sonuçlandırmak için 75.000 dolar ödemeyi teklif etti Kaliforniya eyaleti düzenleyicileri tarafından Cruise'un Çarpışmaya ilişkin ayrıntıların açıklanmaması.
Sorunlarına rağmen Cruise hala yaşayabilirliğine dönmeye çalışıyordu. Haziran ayında General Motors, Xbox video oyun konsolunun arkasındaki kilit mühendislerden biri olan Marc Whitten'ı seçti. bölümün yeni genel müdürü olarak. Ağustos ayında Cruise robotaksisini duyurdu çok yıllı bir ortaklığın parçası olarak 2025'te Uber'in araç çağırma hizmetine katılacak Bir zamanlar yolcular için rekabet etmeye hazır görünen iki şirketi bir araya getiriyoruz.
Ancak daha yeni Cruise gelişmeleri GM için maliyetli oldu. Eylül ayında, Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi yetkilileri, bölümün 1,5 milyon dolar ceza ödeyecek rıza emrinin bir parçası olarak. Geçen ay Cruise 500.000 dolar ek para cezasına razı oldu San Francisco'daki yaya kazasının ardından sahte rapor sunduğunu itiraf ettikten sonra.
ABD'nin Kaliforniya Kuzey Bölgesi Başsavcılığı'ndan yapılan açıklamaya göre, San Francisco merkezli şirket, Cruise'un sorumluluğu kabul ettiği ve kabul ettiği ertelenmiş bir kovuşturma anlaşması imzaladı.
ABD Başsavcılığı Ceza Dairesi Başkanı Martha Boersch, yaptığı açıklamada, “Yollarımızı ve yaya geçitlerimizi paylaşmak isteyen sürücüsüz araçlara sahip şirketlerin, düzenleyici kurumlara verdikleri raporlarda tamamen dürüst olmaları gerekiyor” dedi.
Haberler'den daha fazlası