Dünyaya dönüş kapalı ve artık Ache Minerial Parco'nun karanlığına batan plajı aydınlatmıyor. Sadece zaten silahsızlandırılmış olan işletmelerin imzasında, bir süre öncesine kadar bir Formula 1 Büyük Ödül. Ama gözlerini kapattığınızda, yine de kırmızı gelgitini görebilirsiniz. Typhosi ve desteklemek için daha yakın veya daha fazla seyahat etmekten çekinmeyenlerin Arjantin aksanını dinleyin Franco Colapint Bu ikinci aşamadaki ilk kariyerinde. Sınıflandırmadaki kazadan sonra daha da fazlası.
“Chocó bir acı olduğunda …”, Berazatgui'de yaşıyor olmasına rağmen Azul doğumlu Martín'i iç çeker ve Imala istasyonunun, alpin içinde argentin yükselişini bilmeden önce yarışı dahil eden bu yolculuğa başladığı, İtalya'ya bu yolculuğa başladığı enzo e dino ferrari otodromuna doğru başlayacak. “Galeride görünüyordum ve çok kötüleştim. Ama sonra Kişi, çocuğun sahip olması gereken baskıyı, insanlar, ekip, puan vermesi için ona baskı yapıyor.Doohan'dan daha iyi olduğunu kanıtlamak için, “diye yansıtıyor.
Neredeyse iki kilometrelik bir yürüyüşte Rodrigo ile karşılaşma kendiliğinden: Cordoba aksanı ve geri kalanını mükemmelleştirecek Arjantin bayrağı. Bu onun ilk Grand Prix'i değil, çünkü birkaç yıl önce geçmişte hem Imola hem de Monza'nın kapılarını açan İtalya'da yaşamak için Arjantin'den ayrıldı, burada Formula 3'te ve daha sonra F2'de öne çıkan Arjantinle tanıştı. Ama şimdi Atlantik Okyanusu'nu şu anda yaşadığı Meksika'dan geçti, kız arkadaşı, annesi -Law ve kuzeni ile. Biletler onları altı ay önce “Franco olabileceğini tahmin ederek” satın aldı. “Açıkladıklarında delirdim, hayal et“, Hermanos Rodríguez del DF Autodrome'dan iki saat geçirmesine rağmen, Ekim ayında gerçekleşecek yarışın Isola'da olmaktan daha pahalıya mal olduğunu söylüyor.
Bunlar arasında, daha yeni bilmelerine rağmen, Arjantin pilotunun “bir geleceği olduğu, güçlü olduğu ve korkmadığı” ve “koltuğa sahip olabileceğini ve kazanabileceğini göstermeli, ama başını düşünmek ve kullanmak zorunda.” “Ve hayranlar,” diyor Martín. ” Hepimiz acele ediyoruz, önce gitmemi istiyoruz ve Formula 1 öyle değil. Öğrenmeniz gereken bütün bir süreciniz olmalı. Hepimiz Colapinto ile çok mutluyuz. Ama sabırlı olalım ve bir yıl önce olmayan bir Arjantinli olduğumuzdan zevk alalım. “
Köprünün diğer tarafında, girişten birkaç metre sonra Santerno Nehri'ni geçen, açık görünüyor. Ferrari şapkası ve arkasında bayrakla bir typhosi gibi görünüyor, ancak altında Arjantinli bir futbol takımı giyiyor ve kimliği ilan ediliyor. “Büyükbabamla birlikte 15 -doğum günü kutlama gezisinde geldim. Roma'daydık ve bu yarış için Franco'yu duyurduklarındagirişi ve pasajları çıkarıyoruz ve geldik ”diyor Pilotların geçit törenleri sırasında dönüştürülebilir kolektiften geçtiğini gördükten sonra heyecanlı.
Orada, yarış başlamadan önce öğle yemeğinden yararlanan çok sayıda insan arasında, Birçoğunun sosyal ağlar üzerinde etki yaratmak için hashtag'e dönüştüğü bir İngiliz ifadesi var: “#EKEMOLA”. Bu Grand Prix'in organizatörleri ile Formula 1 sözleşmesi 2025'in sonunda sona eriyor ve henüz yenilenmedi. Bu yüzden İtalya Spor Bakanı Andrea Abodi, bu yıl 2029'a kadar F1'in CEO'su olarak konumunu yenileyen ve padoktaki güçlü kararlar olan Stefano Domenicali ile bir araya geldi.
“Diyelim ki, şu anda, bölgesel hükümeti, ulusal hükümet ve örgütü (ırk) tutmaya çalışmak için devam eden müzakereler var. Esasen iki engel var: bir ekonomik ve biri İtalya'daki çifte bağlılıkla ilgili ve çözülmesi gerektiğini açıklıyor,” diye açıklıyor İtalyan gazeteci Fabrizio Cicciarelli, işbirliği yapısında, işbirliği yaparak,
Geçtikçe, talep edilen rakam milyonerdir, çünkü 1953'te açılan ve 1980'de Monza'nın yerini almak için F1'e ulaşan ve daha sonra önümüzdeki yıllarda GP ile uyumlu olmayan bir varyant olan San Marino Grand Prix'e dönüşen eski okul devrelerinden birinin statüsünü iyileştirmek için zorunlu bir ihtiyaç vardır.
Yuki Tsunoda'nın Red Bull'un döndüğü ve halka çok yakın olan kablolarla sona erdiği kaza Imala lehine oynamıyor. “Bence bir güvenlik sorunu da var: Önceki yıllarda diğer devrelere kıyasla bazı sorunların olduğunu gördük. Eski formül 1'in klasik devrelerinden biri olan Imala'nın bir devre olduğu açıktır … fantastik değil, ama çok güzel değil, özgürlüğün ne istediği yönü anlamanız gerekir. Daha fazla erişilebilirlik ile, daha fazla erişilebilirlikle, daha fazla erişilebilirlik ile erişilebilirlik, daha fazla erişilebilirlik ile, ”diye ekliyor Cicciarelli, Teksas'ın da iki büyük ödül bulunduğu odağı ortaya koyuyor: Austin ve Las Vegas.
Şimdilik, organizatörler bunu duyurmaktan sorumluydu. Katılımcıların Tarihsel Kaydı: Üç gün arasında 242 bin kişi. Otomobil Kulübü D'Italia'dan Tullio Del Sette, “Bu Grand Prix'in halkla mükemmel bir olay olduğunu kanıtladı.” Dedi. Bir olasılık (bina için umutlu) bir rotasyon sistemine sokulmasıdır.
Bu hafta sonu aynı yaya erişimi için hac alan İtalyanları, Arjantinlerin son Grand Prix'ini, Arjantinlerin standlar boyunca dağıtıldığı gibi, Pilar'ın kolejinin kalkanıyla birlikte bir bayrakla birlikte, çökeltme çalıştığı Tosa Curve'de yaşayabilen İtalyanları biliyorlar. “Torunlarımız Vicente ve Luca'nın isimlerini koyduk, çünkü aldığı aynı okula gidiyorlar. Bu bir sevinçti çünkü Kasım ayında yaptık. Biletleri aldığımızda ve koşabileceğini düşündüğümüzde“Diyor ki,” bitiş çizgisini geçip elinden gelenin en iyisini yaptığını görmekten memnun olan yüzlerce vatandaştan Fernando. “
“Chocó bir acı olduğunda …”, Berazatgui'de yaşıyor olmasına rağmen Azul doğumlu Martín'i iç çeker ve Imala istasyonunun, alpin içinde argentin yükselişini bilmeden önce yarışı dahil eden bu yolculuğa başladığı, İtalya'ya bu yolculuğa başladığı enzo e dino ferrari otodromuna doğru başlayacak. “Galeride görünüyordum ve çok kötüleştim. Ama sonra Kişi, çocuğun sahip olması gereken baskıyı, insanlar, ekip, puan vermesi için ona baskı yapıyor.Doohan'dan daha iyi olduğunu kanıtlamak için, “diye yansıtıyor.
Neredeyse iki kilometrelik bir yürüyüşte Rodrigo ile karşılaşma kendiliğinden: Cordoba aksanı ve geri kalanını mükemmelleştirecek Arjantin bayrağı. Bu onun ilk Grand Prix'i değil, çünkü birkaç yıl önce geçmişte hem Imola hem de Monza'nın kapılarını açan İtalya'da yaşamak için Arjantin'den ayrıldı, burada Formula 3'te ve daha sonra F2'de öne çıkan Arjantinle tanıştı. Ama şimdi Atlantik Okyanusu'nu şu anda yaşadığı Meksika'dan geçti, kız arkadaşı, annesi -Law ve kuzeni ile. Biletler onları altı ay önce “Franco olabileceğini tahmin ederek” satın aldı. “Açıkladıklarında delirdim, hayal et“, Hermanos Rodríguez del DF Autodrome'dan iki saat geçirmesine rağmen, Ekim ayında gerçekleşecek yarışın Isola'da olmaktan daha pahalıya mal olduğunu söylüyor.
Bunlar arasında, daha yeni bilmelerine rağmen, Arjantin pilotunun “bir geleceği olduğu, güçlü olduğu ve korkmadığı” ve “koltuğa sahip olabileceğini ve kazanabileceğini göstermeli, ama başını düşünmek ve kullanmak zorunda.” “Ve hayranlar,” diyor Martín. ” Hepimiz acele ediyoruz, önce gitmemi istiyoruz ve Formula 1 öyle değil. Öğrenmeniz gereken bütün bir süreciniz olmalı. Hepimiz Colapinto ile çok mutluyuz. Ama sabırlı olalım ve bir yıl önce olmayan bir Arjantinli olduğumuzdan zevk alalım. “
Köprünün diğer tarafında, girişten birkaç metre sonra Santerno Nehri'ni geçen, açık görünüyor. Ferrari şapkası ve arkasında bayrakla bir typhosi gibi görünüyor, ancak altında Arjantinli bir futbol takımı giyiyor ve kimliği ilan ediliyor. “Büyükbabamla birlikte 15 -doğum günü kutlama gezisinde geldim. Roma'daydık ve bu yarış için Franco'yu duyurduklarındagirişi ve pasajları çıkarıyoruz ve geldik ”diyor Pilotların geçit törenleri sırasında dönüştürülebilir kolektiften geçtiğini gördükten sonra heyecanlı.
Orada, yarış başlamadan önce öğle yemeğinden yararlanan çok sayıda insan arasında, Birçoğunun sosyal ağlar üzerinde etki yaratmak için hashtag'e dönüştüğü bir İngiliz ifadesi var: “#EKEMOLA”. Bu Grand Prix'in organizatörleri ile Formula 1 sözleşmesi 2025'in sonunda sona eriyor ve henüz yenilenmedi. Bu yüzden İtalya Spor Bakanı Andrea Abodi, bu yıl 2029'a kadar F1'in CEO'su olarak konumunu yenileyen ve padoktaki güçlü kararlar olan Stefano Domenicali ile bir araya geldi.
“Diyelim ki, şu anda, bölgesel hükümeti, ulusal hükümet ve örgütü (ırk) tutmaya çalışmak için devam eden müzakereler var. Esasen iki engel var: bir ekonomik ve biri İtalya'daki çifte bağlılıkla ilgili ve çözülmesi gerektiğini açıklıyor,” diye açıklıyor İtalyan gazeteci Fabrizio Cicciarelli, işbirliği yapısında, işbirliği yaparak,
Geçtikçe, talep edilen rakam milyonerdir, çünkü 1953'te açılan ve 1980'de Monza'nın yerini almak için F1'e ulaşan ve daha sonra önümüzdeki yıllarda GP ile uyumlu olmayan bir varyant olan San Marino Grand Prix'e dönüşen eski okul devrelerinden birinin statüsünü iyileştirmek için zorunlu bir ihtiyaç vardır.
Yuki Tsunoda'nın Red Bull'un döndüğü ve halka çok yakın olan kablolarla sona erdiği kaza Imala lehine oynamıyor. “Bence bir güvenlik sorunu da var: Önceki yıllarda diğer devrelere kıyasla bazı sorunların olduğunu gördük. Eski formül 1'in klasik devrelerinden biri olan Imala'nın bir devre olduğu açıktır … fantastik değil, ama çok güzel değil, özgürlüğün ne istediği yönü anlamanız gerekir. Daha fazla erişilebilirlik ile, daha fazla erişilebilirlikle, daha fazla erişilebilirlik ile erişilebilirlik, daha fazla erişilebilirlik ile, ”diye ekliyor Cicciarelli, Teksas'ın da iki büyük ödül bulunduğu odağı ortaya koyuyor: Austin ve Las Vegas.
Şimdilik, organizatörler bunu duyurmaktan sorumluydu. Katılımcıların Tarihsel Kaydı: Üç gün arasında 242 bin kişi. Otomobil Kulübü D'Italia'dan Tullio Del Sette, “Bu Grand Prix'in halkla mükemmel bir olay olduğunu kanıtladı.” Dedi. Bir olasılık (bina için umutlu) bir rotasyon sistemine sokulmasıdır.
Bu hafta sonu aynı yaya erişimi için hac alan İtalyanları, Arjantinlerin son Grand Prix'ini, Arjantinlerin standlar boyunca dağıtıldığı gibi, Pilar'ın kolejinin kalkanıyla birlikte bir bayrakla birlikte, çökeltme çalıştığı Tosa Curve'de yaşayabilen İtalyanları biliyorlar. “Torunlarımız Vicente ve Luca'nın isimlerini koyduk, çünkü aldığı aynı okula gidiyorlar. Bu bir sevinçti çünkü Kasım ayında yaptık. Biletleri aldığımızda ve koşabileceğini düşündüğümüzde“Diyor ki,” bitiş çizgisini geçip elinden gelenin en iyisini yaptığını görmekten memnun olan yüzlerce vatandaştan Fernando. “