Microsoft, Microsoft 365 hizmeti ve Teams uygulamasıyla ilgili bir sorunu araştırıyor; bazı kullanıcılar Exchange ve Outlook gibi hizmetleri kullanırken sorun yaşadıklarını DownDetector'a bildiriyor.
Microsoft, sosyal medya hizmeti X'te Pazartesi günü erken saatlerde “Exchange Online'a veya Microsoft Teams takvimindeki işlevlere erişmeye çalışan kullanıcıları etkileyen bir sorunu” değerlendirdiğini belirten bir mesaj yayınladı. Kullanıcılardan gelen gönderilere göre sorun, küresel olarak Microsoft kullanıcılarını etkiliyor gibi görünüyor.
Microsoft, daha sonraki bir gönderide şunları ekledi: “Etkili olduğuna inandığımız yakın zamanda bir değişiklik belirledik. Değişikliği geri almaya başladık ve sorunu hafifletmek için hangi ek eylemlerin gerekli olduğunu araştırıyoruz.”
Microsoft 365, Word ve Excel gibi hizmetleri paketleyen ve aynı zamanda bulut tabanlı depolama sağlayan abonelik tabanlı bir uygulamadır; Teams ise işyerleri tarafından öncelikle görüntülü aramalar ve çevrimiçi sohbet için kullanılır. Teknoloji kesintilerini takip eden çevrimiçi bir hizmet olan DownDetector'a Pazartesi sabahı itibariyle 365 ile ilgili yalnızca birkaç düzine sorun raporu gelmiş olmasına rağmen, kullanıcılar sosyal medyada Microsoft hizmetleriyle ilgili sorunlar yaşadıklarını bildirdiler.
İrlanda üniversitesinin X üzerindeki BT grubu, Galway Üniversitesi'nin “Outlook, Outlook Takvimleri, Ekipler vb. dahil olmak üzere bazı Microsoft 365 hizmetlerini etkileyen bir sorunun farkında olduğunu” belirtti. “Bu, küresel olarak Microsoft 365 müşterilerini etkileyen aralıklarla ortaya çıkan bir sorundur. Microsoft bunun farkındadır ve araştırıyorum.”
Kesinti ne zaman başladı?
DownDetector'a göre kesinti raporları Doğu saatiyle sabah 4 civarında başladı. Kesinti tespit hizmeti, sabah saat 10'a kadar Microsoft 365 ile sorun yaşadıklarını söyleyen kişilerden yaklaşık 2.000 rapor geldiğini söyledi.
Microsoft, CrowdStrike kesintisinin ardından siber güvenlik zirvesi düzenliyor
02:49
Pazartesi günkü Microsoft 365 sorunları bir süre sonra geliyor Temmuz ayında büyük kesintiBankalar, havayolları, sağlık sistemleri ve hizmete güvenen diğer sektörler, küresel siber güvenlik firması CrowdStrike'ın neden olduğu teknik bir sorunla karşı karşıya kaldı.
Dünya çapında binlerce uçuşun ve tren seferlerinin iptal edilmesine yol açan aksaklık, Delta Air Lines'a karşı çok sayıda davanın ortaya çıkmasına neden oldu. dava açmak CrowdStrike ve Microsoft, havayolunun dahili sistemlerini çökerten ve kaos gezginler için.
Outlook kapalı mı?
DownDetector'a göre bazı kullanıcılar Microsoft Outlook ile ilgili, hizmete bağlanma ve e-posta gönderme sorunları da dahil olmak üzere sorunlar bildirdi.
DownDetector'da bir kullanıcı “Outlook 365 bu sabah gerçekten düzensiz. Aralıklı e-posta kesintileri yaşanıyor” diye yazdı.
Diğerleri ise bulutta kayıtlı belgeler olan OneDrive dosyalarına erişimde sorun yaşadıklarını söyledi.
Microsoft bir güncelleme verdi mi?
Doğu saatiyle sabah 9'da Microsoft, sorunu çözecek bir çözüm üzerinde çalıştığını söyledi ancak uygulamalarının ne zaman yedeklenip çalışır hale geleceği konusunda bir zaman çerçevesi belirtmedi.
Microsoft, X hakkında şunları yazdı: “Şu anda etkilenen ortamda ilerlemekte olan bir düzeltmeyi dağıtmaya başladık.” “Bu ilerledikçe, sağlıksız bir durumda olan makinelerin bir alt kümesinde manuel yeniden başlatmalara başlıyoruz.”
Öğleden kısa bir süre önce Microsoft, yamanın “etkilenen ortamların” kabaca %98'ine dağıtıldığını ve “hafifletme için gereken hedefli yeniden başlatmalarımızın mümkün olduğu kadar hızlı gerçekleştirildiğini” söyledi.
Haberler'den daha fazlası
Aimee Picchi
Aimee Picchi, iş ve kişisel finans konularını ele aldığı Haberler'un yönetici editörüdür. Daha önce Bloomberg News'te çalışmış ve USA Today ve Consumer Reports gibi ulusal haber kuruluşlarında yazılar yazmıştır.
Microsoft, sosyal medya hizmeti X'te Pazartesi günü erken saatlerde “Exchange Online'a veya Microsoft Teams takvimindeki işlevlere erişmeye çalışan kullanıcıları etkileyen bir sorunu” değerlendirdiğini belirten bir mesaj yayınladı. Kullanıcılardan gelen gönderilere göre sorun, küresel olarak Microsoft kullanıcılarını etkiliyor gibi görünüyor.
Microsoft, daha sonraki bir gönderide şunları ekledi: “Etkili olduğuna inandığımız yakın zamanda bir değişiklik belirledik. Değişikliği geri almaya başladık ve sorunu hafifletmek için hangi ek eylemlerin gerekli olduğunu araştırıyoruz.”
Microsoft 365, Word ve Excel gibi hizmetleri paketleyen ve aynı zamanda bulut tabanlı depolama sağlayan abonelik tabanlı bir uygulamadır; Teams ise işyerleri tarafından öncelikle görüntülü aramalar ve çevrimiçi sohbet için kullanılır. Teknoloji kesintilerini takip eden çevrimiçi bir hizmet olan DownDetector'a Pazartesi sabahı itibariyle 365 ile ilgili yalnızca birkaç düzine sorun raporu gelmiş olmasına rağmen, kullanıcılar sosyal medyada Microsoft hizmetleriyle ilgili sorunlar yaşadıklarını bildirdiler.
İrlanda üniversitesinin X üzerindeki BT grubu, Galway Üniversitesi'nin “Outlook, Outlook Takvimleri, Ekipler vb. dahil olmak üzere bazı Microsoft 365 hizmetlerini etkileyen bir sorunun farkında olduğunu” belirtti. “Bu, küresel olarak Microsoft 365 müşterilerini etkileyen aralıklarla ortaya çıkan bir sorundur. Microsoft bunun farkındadır ve araştırıyorum.”
Kesinti ne zaman başladı?
DownDetector'a göre kesinti raporları Doğu saatiyle sabah 4 civarında başladı. Kesinti tespit hizmeti, sabah saat 10'a kadar Microsoft 365 ile sorun yaşadıklarını söyleyen kişilerden yaklaşık 2.000 rapor geldiğini söyledi.
Microsoft, CrowdStrike kesintisinin ardından siber güvenlik zirvesi düzenliyor
02:49
Pazartesi günkü Microsoft 365 sorunları bir süre sonra geliyor Temmuz ayında büyük kesintiBankalar, havayolları, sağlık sistemleri ve hizmete güvenen diğer sektörler, küresel siber güvenlik firması CrowdStrike'ın neden olduğu teknik bir sorunla karşı karşıya kaldı.
Dünya çapında binlerce uçuşun ve tren seferlerinin iptal edilmesine yol açan aksaklık, Delta Air Lines'a karşı çok sayıda davanın ortaya çıkmasına neden oldu. dava açmak CrowdStrike ve Microsoft, havayolunun dahili sistemlerini çökerten ve kaos gezginler için.
Outlook kapalı mı?
DownDetector'a göre bazı kullanıcılar Microsoft Outlook ile ilgili, hizmete bağlanma ve e-posta gönderme sorunları da dahil olmak üzere sorunlar bildirdi.
DownDetector'da bir kullanıcı “Outlook 365 bu sabah gerçekten düzensiz. Aralıklı e-posta kesintileri yaşanıyor” diye yazdı.
Diğerleri ise bulutta kayıtlı belgeler olan OneDrive dosyalarına erişimde sorun yaşadıklarını söyledi.
Microsoft bir güncelleme verdi mi?
Doğu saatiyle sabah 9'da Microsoft, sorunu çözecek bir çözüm üzerinde çalıştığını söyledi ancak uygulamalarının ne zaman yedeklenip çalışır hale geleceği konusunda bir zaman çerçevesi belirtmedi.
Microsoft, X hakkında şunları yazdı: “Şu anda etkilenen ortamda ilerlemekte olan bir düzeltmeyi dağıtmaya başladık.” “Bu ilerledikçe, sağlıksız bir durumda olan makinelerin bir alt kümesinde manuel yeniden başlatmalara başlıyoruz.”
Öğleden kısa bir süre önce Microsoft, yamanın “etkilenen ortamların” kabaca %98'ine dağıtıldığını ve “hafifletme için gereken hedefli yeniden başlatmalarımızın mümkün olduğu kadar hızlı gerçekleştirildiğini” söyledi.
Haberler'den daha fazlası
Aimee Picchi
Aimee Picchi, iş ve kişisel finans konularını ele aldığı Haberler'un yönetici editörüdür. Daha önce Bloomberg News'te çalışmış ve USA Today ve Consumer Reports gibi ulusal haber kuruluşlarında yazılar yazmıştır.