Her ne kadar Monako Grand Prix Bu sezon şimdiye kadar birleştirilen en iyi sonuçları elde ettiler, Lewis Hamilton ve kariyer mühendisi Ferrari– Riccardo Adamifark edilmedi. Hafta sonu boyunca ikili arasında bazı iletişim sorunları vardı, ancak belirli bir değişim hayranların dikkatini çekti.
İngiliz Heptacampeon ortağı beşinci sona erdi, Charles LeclerC, ikinci sol. Bir önceki yıl yarışı kazandığı düşünüldüğünde, Monegasco'nun hayal kırıklığı Kutup pozisyonu bakan Lando Norris 0.109 saniye boyunca anlaşılabilir olmaktan daha fazlasıdır. Panorama'yı görmesine rağmen, bu yıl şimdiye kadar başardığı en iyi sınıflandırma ve sonuç.
Hamilton, ayrılma ızgarasındaki üç pozisyonun bir cezası ile uğraşmak zorunda kaldı. Max Verstappen Çeyrek sırasında, Daha sonra, Mühendisinin hatası olduğunu keşfedilen bir olay, Pistte Hollandalı Pilot hakkında kötü bilgi verdi.. Özür dilemeden sonra bile Verstappen İngilizlere onun hatası olmadığını açıkladı.
Adami'nin savunmasında ve ekip içindeki yanlış anlamalar fikrini reddetmek için, takım başkanı Fred Vasseur şöyle açıkladı: “Pilot eğri 1 ve 3 arasında bir şey sorduğunda, beklemeliyiz. [hasta que llegue] Tünele cevap vermek, eğriler sırasında onunla konuşmaktan kaçınmak için. “
“Uyuduğumuzdan değil, pitwall'da bir bira içmediğimiz için değilsadece daha önce onunla konuşmayı hatırladığımız parçanın bir bölümümüz olduğu için “dedi. Ve dürüst olmak gerekirse, adamın bir şey sorması bir gerilim değil, duvarlar arasında, baskı altında, savaşıyor, duvarlar arasında 300km/s. Onunla konuştum [Hamilton] Yarıştan sonra hiç üzülmedim. “
Ferrari pilotu olarak ilk yarışları sırasında Hamilton, mühendisini radyoda birkaç kez açıkladı, lütfen eğriler sırasında konuşmadığını veya ona verdiği bilgilere ihtiyaç duymadığını açıkladı. Bunun, yarışlar sırasında nasıl iletişim kuracağı ve Qualy arasında nasıl iletişim kuracağı konusunda bir anlaşmaya varmış olması güvenilirdir, ancak şüphe yaratmaya devam eden, İngiliz sonrası kariyerinin cesareti kırılmış tutumudur.
Özellikle, kazanan Norris'ten 51.387 saniye sonra ve takım arkadaşından 48.256 saniye sonra, Adami'nin beşinci bıraktığını bildirdiğinde golü geçtikten sonra soğutma dönüşü sırasında.
“Trafikte uzun zamandır boşa harcadım. Geri kalanı araştırmamız gerekiyor. Ve topla [la goma gastada de los neumáticos] Lütfen, “Dedi, her zamanki gibi herkesin işine teşekkür etmeden önce.” Evet, dediğim gibi, arabayı tamir ettiğin için çok teşekkür ederim [tras el accidente del sábado en la práctica libre]”
“Hafta sonları en kolay değildi, ama başka bir gün savaşmak için yaşıyoruz, bu yüzden … evet,” diye devam etti, ama bir cevap almadı. Bir süre sessizlikten sonra, sordu, biraz savunmasız: “Bana kızgın mısın falan?” Ama Adami de ona cevap vermedi.
İngiliz Heptacampeon ortağı beşinci sona erdi, Charles LeclerC, ikinci sol. Bir önceki yıl yarışı kazandığı düşünüldüğünde, Monegasco'nun hayal kırıklığı Kutup pozisyonu bakan Lando Norris 0.109 saniye boyunca anlaşılabilir olmaktan daha fazlasıdır. Panorama'yı görmesine rağmen, bu yıl şimdiye kadar başardığı en iyi sınıflandırma ve sonuç.
Hamilton, ayrılma ızgarasındaki üç pozisyonun bir cezası ile uğraşmak zorunda kaldı. Max Verstappen Çeyrek sırasında, Daha sonra, Mühendisinin hatası olduğunu keşfedilen bir olay, Pistte Hollandalı Pilot hakkında kötü bilgi verdi.. Özür dilemeden sonra bile Verstappen İngilizlere onun hatası olmadığını açıkladı.
Adami'nin savunmasında ve ekip içindeki yanlış anlamalar fikrini reddetmek için, takım başkanı Fred Vasseur şöyle açıkladı: “Pilot eğri 1 ve 3 arasında bir şey sorduğunda, beklemeliyiz. [hasta que llegue] Tünele cevap vermek, eğriler sırasında onunla konuşmaktan kaçınmak için. “
“Uyuduğumuzdan değil, pitwall'da bir bira içmediğimiz için değilsadece daha önce onunla konuşmayı hatırladığımız parçanın bir bölümümüz olduğu için “dedi. Ve dürüst olmak gerekirse, adamın bir şey sorması bir gerilim değil, duvarlar arasında, baskı altında, savaşıyor, duvarlar arasında 300km/s. Onunla konuştum [Hamilton] Yarıştan sonra hiç üzülmedim. “
Ferrari pilotu olarak ilk yarışları sırasında Hamilton, mühendisini radyoda birkaç kez açıkladı, lütfen eğriler sırasında konuşmadığını veya ona verdiği bilgilere ihtiyaç duymadığını açıkladı. Bunun, yarışlar sırasında nasıl iletişim kuracağı ve Qualy arasında nasıl iletişim kuracağı konusunda bir anlaşmaya varmış olması güvenilirdir, ancak şüphe yaratmaya devam eden, İngiliz sonrası kariyerinin cesareti kırılmış tutumudur.
Özellikle, kazanan Norris'ten 51.387 saniye sonra ve takım arkadaşından 48.256 saniye sonra, Adami'nin beşinci bıraktığını bildirdiğinde golü geçtikten sonra soğutma dönüşü sırasında.
“Trafikte uzun zamandır boşa harcadım. Geri kalanı araştırmamız gerekiyor. Ve topla [la goma gastada de los neumáticos] Lütfen, “Dedi, her zamanki gibi herkesin işine teşekkür etmeden önce.” Evet, dediğim gibi, arabayı tamir ettiğin için çok teşekkür ederim [tras el accidente del sábado en la práctica libre]”
“Hafta sonları en kolay değildi, ama başka bir gün savaşmak için yaşıyoruz, bu yüzden … evet,” diye devam etti, ama bir cevap almadı. Bir süre sessizlikten sonra, sordu, biraz savunmasız: “Bana kızgın mısın falan?” Ama Adami de ona cevap vermedi.
Elbette heptacampeon yeni ekibine uyum sağlamasına mal oluyor ve bu az iletişim anları büyük bir ilerlemeyi yansıtmıyor. İngiliz, “Bu hafta sonu biraz dik bir öğrenme eğrisi oldu.” Dedi.LH: “Bana kızgın mısın?”
Adami herhangi bir taşıyıcı sonrası radyoya cevap vermedi
pic.twitter.com/etxu7ypqbp
– Lewis⁴⁴ Argento(@lewishamarg44) 25 Mayıs 2025![]()