Yarın yeni bir baskıya başlayacak 24 saat Le Mansotomobil pist yarışmalarındaki en aşırı yarış ve her pilotun kazanmak istediği yarış. Bunlar arasında iki Arjantinli, kutsanmış José María Pechito López ve vaat Nicolás Varrone.
Her ikisi de bu zor mücadeleyle farklı araçlar ve farklı hedeflerle karşı karşıya. Varrone, Dünya Direnç Şampiyonası'nın en güçlü kategorisi olan bir hiper otomobille yarışacak ve Pechito bunu bir LMGT3 ile yapacak.
İkisi zaten bu yorucu kariyerin podyumunun tepesinde olmanın ne olduğunu zaten biliyor, çünkü López, 2021 yılında Toyota ekibi ile yarışmanın galibi olarak kutlandıve Varrone 2023 ve 2024'te sırasıyla GTE-AM kategorilerinde ve Pro-AM LMP2'de podyumun tepesine yükseldi.
Bu yılki baskı, sunulan çok sayıda üretici nedeniyle son on yılın en rekabetçi olarak gösteriliyor: Ferrari, Porsche, Peugeot, Toyota, BMW, Alpine, Aston Martin ve Cadillacmaksimum kategoride rekabet edin ve diğerleri gibi Ford, McLaren, Mercedes-AMG, Lexus ve Corvette LMGT3'te savaşacaklar.
Yarış Arjantin'de saat 11'de başlayacak ve tam 24 saat sonra, 325.000 hayranına gitmesi beklenen Pan'ın zaten efsanevi devresinde sona erecek.
Nicolás Varrone ve Pechito López, her ikisinin de hedefleri ve olasılıkları çok farklı olsa da, 24 saatlik Le Mans'ın sertliğine bir kez daha meydan okuyacak.
Özel Team Proton yarışmasında bir Porsche ile koşacak olan Varrone için, zorluk olumlu olmayan bir sezonda rekabetçi olacak. “Yarışı bitirmek ve puan eklemeye çalışmak istiyorum. İlk on arasında olmak, her şeyi göz önünde bulundurarak bizim için harika bir sonuç olacağını düşünüyorum” dedi. Zurna Pilolo de Maschwitz.
Şimdiye kadar deneyimli Neel Jiani ve genç Şili pilotu Nicolás Pino'yu da yöneten CAR 99 için iyi değildi. Yılda puan eklemediler ve 24 saatlik başlangıç için sınıflandırma iyi değildi.
“Gerçek şu ki, oldukça uzaktaydık,” diye ağıt yaktı çünkü 19. sıradan başlayacaklar. Arjantinli pilot, “ne olduğunu analiz etmemiz ve geri döndürmeye çalışacağız. Şimdi, yarışı düşünmek ve 24 saat boyunca iyi bir araba yapmaya çalışmak” gerektiğini düşündü.
Her neyse, Varrone kendine güveniyor, çünkü “ Parçayı çok biliyorum ve onu seviyorum. Testin ilk gününde 345 km/s'de daha hızlı geldiğim zamandı, bu çok güzel bir duygu. “
Pechito López örneği farklı. Cordoba, Akkodis ASP ekibinin Lexus 87'sini Romanya Petru Umbrarescu ve Avusturyalı Clemens Schimd ile zafer için oynama şansı ile pilotluk yapacak.
Le Mans'ın 2024 baskısı, başlangıç pilotlarından biri olan İngiliz Mike Conway'in yaralanması nedeniyle hiper otomobil kategorisinin Toyota #7'sine geri dönmek için son anda çağrıldığı için pechito için özel bir lezzete sahipti.
Japon evinin arabası için son 2023'te koşan López, çok olağanüstü bir performans elde etti, ikinci sırada sona erdi ve arabayı damalı bayrağa götürdü. Bitiş çizgisini geçerken Cordoba'nın ağlaması hareket ediyordu.
Cumartesi günü 11'de Arjantinli zaman, 62 Hiper Giriş, LMP2 ve LMGT3 kategorileri dünyanın en yorucu yarışına başlayacak.
Herkesin sürprizine göre, iki Cadillac arabası ön sırayı işgal edecek. İkinci ve üçüncü sıra Porsche ve BMW otomobilleri tarafından serpiştirilecek. Sadece dördüncü sırada Ferrari #50 ortaya çıkıyor, bu yılki baskıyı alacak adaylardan biri.
Her neyse, güç dengesinin etkileri için (kategorinin otomobillerin performansıyla eşleştiği bir sistem) her şey çok tartışmalı bir kariyer olacağını gösteriyor.
Ferrari en yüksek aday olarak görünürken, Porsche, Cadillac ve BMW'nin uygulamalar ve sınıflandırma sırasında performansı, rekabetle savaştılar. Bir adım geri, ama her zaman seçeneklerle, Toyota ve Alpine ortaya çıkar ve sonra Peugeot, tavada tekrar parlama hayalini takip eder. Aston Martin, maksimum direnç yarışmasına dönüşünde daha çok bir geliştirme aşamasında.
Her ikisi de bu zor mücadeleyle farklı araçlar ve farklı hedeflerle karşı karşıya. Varrone, Dünya Direnç Şampiyonası'nın en güçlü kategorisi olan bir hiper otomobille yarışacak ve Pechito bunu bir LMGT3 ile yapacak.
İkisi zaten bu yorucu kariyerin podyumunun tepesinde olmanın ne olduğunu zaten biliyor, çünkü López, 2021 yılında Toyota ekibi ile yarışmanın galibi olarak kutlandıve Varrone 2023 ve 2024'te sırasıyla GTE-AM kategorilerinde ve Pro-AM LMP2'de podyumun tepesine yükseldi.
Bu yılki baskı, sunulan çok sayıda üretici nedeniyle son on yılın en rekabetçi olarak gösteriliyor: Ferrari, Porsche, Peugeot, Toyota, BMW, Alpine, Aston Martin ve Cadillacmaksimum kategoride rekabet edin ve diğerleri gibi Ford, McLaren, Mercedes-AMG, Lexus ve Corvette LMGT3'te savaşacaklar.
Yarış Arjantin'de saat 11'de başlayacak ve tam 24 saat sonra, 325.000 hayranına gitmesi beklenen Pan'ın zaten efsanevi devresinde sona erecek.
Nicolás Varrone ve Pechito López, her ikisinin de hedefleri ve olasılıkları çok farklı olsa da, 24 saatlik Le Mans'ın sertliğine bir kez daha meydan okuyacak.
Özel Team Proton yarışmasında bir Porsche ile koşacak olan Varrone için, zorluk olumlu olmayan bir sezonda rekabetçi olacak. “Yarışı bitirmek ve puan eklemeye çalışmak istiyorum. İlk on arasında olmak, her şeyi göz önünde bulundurarak bizim için harika bir sonuç olacağını düşünüyorum” dedi. Zurna Pilolo de Maschwitz.
Şimdiye kadar deneyimli Neel Jiani ve genç Şili pilotu Nicolás Pino'yu da yöneten CAR 99 için iyi değildi. Yılda puan eklemediler ve 24 saatlik başlangıç için sınıflandırma iyi değildi.
“Gerçek şu ki, oldukça uzaktaydık,” diye ağıt yaktı çünkü 19. sıradan başlayacaklar. Arjantinli pilot, “ne olduğunu analiz etmemiz ve geri döndürmeye çalışacağız. Şimdi, yarışı düşünmek ve 24 saat boyunca iyi bir araba yapmaya çalışmak” gerektiğini düşündü.
Her neyse, Varrone kendine güveniyor, çünkü “ Parçayı çok biliyorum ve onu seviyorum. Testin ilk gününde 345 km/s'de daha hızlı geldiğim zamandı, bu çok güzel bir duygu. “
Pechito López örneği farklı. Cordoba, Akkodis ASP ekibinin Lexus 87'sini Romanya Petru Umbrarescu ve Avusturyalı Clemens Schimd ile zafer için oynama şansı ile pilotluk yapacak.
Le Mans'ın 2024 baskısı, başlangıç pilotlarından biri olan İngiliz Mike Conway'in yaralanması nedeniyle hiper otomobil kategorisinin Toyota #7'sine geri dönmek için son anda çağrıldığı için pechito için özel bir lezzete sahipti.
Japon evinin arabası için son 2023'te koşan López, çok olağanüstü bir performans elde etti, ikinci sırada sona erdi ve arabayı damalı bayrağa götürdü. Bitiş çizgisini geçerken Cordoba'nın ağlaması hareket ediyordu.
Cumartesi günü 11'de Arjantinli zaman, 62 Hiper Giriş, LMP2 ve LMGT3 kategorileri dünyanın en yorucu yarışına başlayacak.
Herkesin sürprizine göre, iki Cadillac arabası ön sırayı işgal edecek. İkinci ve üçüncü sıra Porsche ve BMW otomobilleri tarafından serpiştirilecek. Sadece dördüncü sırada Ferrari #50 ortaya çıkıyor, bu yılki baskıyı alacak adaylardan biri.
Her neyse, güç dengesinin etkileri için (kategorinin otomobillerin performansıyla eşleştiği bir sistem) her şey çok tartışmalı bir kariyer olacağını gösteriyor.
Ferrari en yüksek aday olarak görünürken, Porsche, Cadillac ve BMW'nin uygulamalar ve sınıflandırma sırasında performansı, rekabetle savaştılar. Bir adım geri, ama her zaman seçeneklerle, Toyota ve Alpine ortaya çıkar ve sonra Peugeot, tavada tekrar parlama hayalini takip eder. Aston Martin, maksimum direnç yarışmasına dönüşünde daha çok bir geliştirme aşamasında.